fredag 21 december 2012

tjabbatjena

Image and video hosting by TinyPicÄr cool tjej. Har idag åkt hem inför julfirandet som inträffar varje år runt den 24 december. WHYYYY. Detta året är ju iofs speciellt eftersom det är min första jul då jag inte bor hemma samt att världen egentligen ska gå under. Har suttit lite lite grann rädd för just detta, men Ullis har lugnat mig.

Igår var jag med pappa och handlade vegjulmat och sen åkte jag till Kajsa H och sedan var tanken att jag och Oskar bara snabbt skulle in till Jakob och säga hejsvejs inför julen, men fastnade med honom och Nils. Sen gick Nils och vi andra tre gick inte hem till våra rum förrän vid 4 tror jag? Åhhh kommer sakna Jakob så mycket, han förgyller min vardag på världens bästaste sätt, speciellt när han fnissar. Haha! Har videos på honom och mig när vi är jättefulla och han klunkar smirnoff direkt ur flaskan. Så äckligt och så skoj att titta på.

Imorgon ska jag vill Växjö. Morfar hade ringt mamma och varit så stolt över att han lyckats beställa ett vegetariskt julbord till mig, som inte ens innehöll fisk. Sen hade han tydligen gått in på facebook (aaaaaa, min morfar har facebook, sa ju att jag är cool tjej) och sett att jag lagt upp en bild på räkor, och då trott att jag åt räkor. Det bästa är att jag aldrig har ätit något från havet, eller i alla fall inte sen jag var typ 2 år gammal. Men jag och mamma har suttit hela kvällen och försökt hitta min räkbild, men den är nowhere to be found. 
Sen på söndag kommer jag hem och då ska jag till Arlöv och sedan hem till Åkarp igen på natten antar jag. Sen ska jag hänga med min syster COOL.TJEJ92_94.
Har inget vettigt att tillägga utöver det här, klart slut. Hejdå. 

Inga kommentarer: