måndag 24 december 2012

tender is the ghost, the ghost i love the most

Image and video hosting by TinyPic 
Från ett hem till ett annat. Har förflyttat mig tiotusen mil denna helg känns det som, men det har jag såklart inte.
Jag har varit i Växjö och testat på familjelivet, inget för mig just nu i alla fall. Fick ta syrepauser ibland, men sånt är livet I guess. Sen sas det att det skulle bli så himla mycket snöstorm idag, omg, helt förskräckligt ju! Men när vi kom hem till Skåne igen var the snow nowhere to be seen. Men plötsligt hände det! 1dm hur snabbt som helst! Hurra!!

Sen åt jag en macka med äggsallad, det är så värt att skriva ut, så himla gott, dör ju. Sen har jag lyssant en massa på Sigur Ros och hängt i Arlöv ett bra tag, dog lite över den hysteriska stämningen. En spelar på pianot i ena sidan rummet, den andra på pianot i andra sidan rummet. En försöker lära sig quizcampen, en försöker föra en genusdiskussion,  en upptäcker att katten har kissat under granen på alla julklappar (helt hysteriskt kul, alla julklappar var dränkta i kattkiss!!!!), en försöker berätta om jazzens historia.

Sen kom jag hem till papi och vi fixade och trixade en massa, bara han och jag. Awe, så fajnt.
Imorgon är det julafton, typ en fattig dag egentligen. När jag var yngre älskade jag julafton men sen nu i efterhand så är jag mer förtjust i allt runtomkring julen och inte just den 24e. Har blivit vuxen. Sjukt.

Har insett att jag nog är beroende av att skapa grupper på facebook. Borde söka för det.

HERRÅÅÅÅ.

Inga kommentarer: