tisdag 25 december 2012

give me tonight, then if you don't wanna stay, girl i'll just forget you

 Idag har det varit julafton hela dagen. Jag vaknade halv 12 av att pappa kom in i rummet och slängde upp kattgodis samt hundgodis i sängen så att djuren bara studdsade upp och ner på mig tills jag typ gick upp. Helt ok ändå!
Sen ägnade jag hur lång tid som helst på att skicka julhälsningar till folk, tycker det är viktigt. Fick gullegulli svar tillbaka av vissa. AWWWEEE. Har varit sjukt blödig idag, har nästan början gråta ibland. Det har faktiskt varit en riktigt bra jul.

Hittade förövrigt en fin bild jag inte minns togs från i oktober på mig och världens bästa Jakob (där mitt huvud förresten ser enormt ut jämför med hans?):
Image and video hosting by TinyPic¨
Annars har jag nu försökt skriva typ tio gånger nu men suddat varje gång för att allting blir übergulligt på ett puttenuttegulligt sätt som INTE ÄR OK. Vi lämnar det där och säger bara att jag är GLAD FÖR ALLA GULLEGRISAR I MITT LIV. Omg, det går inte att komma iväg från allt det puttenuttiga. Fyyyyyy.

Inga kommentarer: