måndag 18 april 2011

papdams!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Två bilder från i lördags! På Hard Rock hade vi en trevlig servitris som gav mig drinken "blow job" som gick ut på att ta emot och svälja men man fick inte ta hjälp med händerna. Jaha tänkte jag och gjorde som han sa. Haha.
Sen kom vi till den där danska klubben, diskotek in eller club in eller något sånt, låg nästan på ströget. Där hittade vi alla bortglömda låtar samt vart alla white trash tagit vägen. Men vi hade kul ändå. Hade några intressanta konversationer, bla var det en man som stod bakom Wici och försökte få till något, men jag drog iväg henne. När han insåg att jag drog iväg hans "ragg" blev han flyförbannad gjorde typ "screw you" tecknet mot mig. Typ 20 minuter senare drog han tag i mig när jag gick förbi och gjorde klor av händerna och morrade mot mig samtidigt som han spände sina klor. Jag blev lite whattafakkad över detta. Vi stötte även på en massa britter i nätlinnen och metallic kalsonger varav en tog tag i mig
Han: Are you from Sweden?
Jag: Eh, well, yeah, how did you know?
Han: Because you look like they all say!
Jag: ?
Han: The most beautiful women in the world!
Jag: Eheheheeeeee...
Han: THIS IS YOUR LUCKY NIGHT MATE!
Och sen började alla rave:a. Aja, vi kom hem vid 6 på morgonen och var helt matta och svettiga.

Inga kommentarer: