måndag 18 april 2011

är du hungrig nicole?

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
I fredags såg jag och Wici premiären av Scream 4! Älskar Scream, eller vi båda gör det, så det var extra fint. Sen var den skitbra också, vilket gjorde att vi under helgens lopp börjar smågråta lite varje gång vi tänkt på den. I lördags såg jag Dalai Lama och Wici låg här hemma och badade och kollade på Sant blod (true blood) och på kvällen mötte vi upp Nicole vid C och drog över till Kphm för att besöka Hard Rock och sedan dra till Club In, eller Diskotek In eller vafan det hette. Vi kom hem tio i 6 imorse. Idag har jag sovit, ätit a-fil, pantat flaskor och sett Trassel! Åh så fin! Jag grät lite, det gjorde Anna också. Hahahaha, nu ska jag bada och kolla på Bevvan, imorgon ringer Johanna och väcker mig och sedan ska vi in till Lund och sedan ska vi träna zumba.

Inga kommentarer: