tisdag 19 april 2011

judAAAS judHAHAS!

J: Har du hört Lady Gagas nya låt?
L: Nä, faktiskt inte.
J: Alltså, jag blir lite arg på henne, för dom berättade på NRJ att hon typ är evigt tacksam till Sverige eftersom det var "vi" som fick henne att bli så känd, så därför fick vi även höra hennes nya låt först i världen. Och då sjunger hon på svenska! Så att ingen annan förstår! Så jävla elakt mot alla andra.
L: Huh? Hon skulle väl släppa en låt om Judas?
J: Nej, inte JUDAS, hon sjunger JUDE-AS! Sjukt kränkande dessutom.. Eller vänta.. Hahahahahaha, jaha nu fattar jag, hahahaha.

Idag har jag köpt en ny bikini, imorgon ska jag sola och läsa (det sorgliga är att jag längtar) och försöka ta mig ut med Emma, onsdag ska jag hooka upp med Katt och Sarah och på torsdag ska jag till Växjö. Jahaja!

Inga kommentarer: