tisdag 19 april 2011

shut up and listen

Image and video hosting by TinyPic
Alltså jag vaknade halv tio imorse av magkatarr. Why god why. Tog en gaviscon och en omeprazol, och då brukar det ta typ 20 min tills det hjälper, men det hinner alltid bli typ sju svåra år innan. Kom dock på att det alltid hjälper att lägga sig obekvämt, så jag tog med mig täcket ner på golvet och la mig på en massa skor och kläder, vilket hjälpte. Så när jag slutat ha ont la jag mig i sängen igen, men NEJDÅ då började det göra ont igen, så jag hoppade fram och tillbaka mellan golv och säng i en timme tills jag insåg att jag kanske lika bra kunde gå upp.
Sen gick jag ut och solade och jag har alltid varit duktig på att få färd på ryggen, axlarna och armarna. Sen får jag helt okej med färg på mage, bröst och ansikte men benen NO WAY. Det går helt enkelt inte. Men, det fick jag äta upp idag. Låg ute från 12 till 15.30 och jag har fått JÄTTEMYCKET färg på baksidan av ENA benet. Har även bränt ryggen och har fått ett sånt där fint vitt blomavtryck från bikinibanden. I'm so hot right now, my mother won't recognize me.
Nu ska jag äta mina vegetariska vårrullar med mitt brända svarta ris. Hm.

Inga kommentarer: