måndag 28 december 2009

tree hill has got some drama

Okej, jag var på toa nyss (äckliga toainlägg är inte okej, så det är inget sånt bajs (lol)) och insåg till min förvåning att jag har fått ett torkat löv på benet innanför mina leggings. WTF? Jag har inte haft sex utomhus (inte idag), jag har inte kissat utomhus (inte idag) och jag har inte överhuvudtaget tagit av mig mina leggings utomhus idag what so ever. Så frågan är vem det är som skojar med mig.
Okejdå jag kände att jag kanske borde uppdatera vad jag sysslat med, även om jag senast tidigare idag skrev att jag faktiskt inte orkade bry mig längre. Men det är mest för att jag är för lat för att skriva dagbok och någon dag vill jag minnas vad jag gjorde i slutet av 2009. Eller inte.
Okej i fredags umgicks jag med Elli och sen gick vi på bio. Eller Elli (fan vad det är jobbigt att skriva ett stort E) bjöd. Avatar såg vi. Extas.
Lördags mötte jag upp Kajsa i stan för att det var mellandagsrea och chillevippen på det va. Sen kom Elli dit och otippat nog träffade vi Katta och Jonas ute bland allt folk, människorna jag sist skulle räkna med gick på mellandagsrean. Jag såg i vilket fall som helst till att Kajsa inte kom hem tomhänt. Inte jag heller för den delen. Elli behöver man aldrig se till att hon köper något, för det gör hon alltid ändå.
Idag har jag suttit och suttit. Sen åkte jag och Henrik till toftanäs och köpte chips. Sen hämtade vi Kajsa och sen kom Ellisnelli. Sen har vi kollat på Bröderna Lejonhjärta och Elli var SÅHÄR nära på att spoila slutet.

Jag älskar One Tree Hill.

Inga kommentarer: