tisdag 29 december 2009

dancing with myself

Ja, alltså, det märks att Elli använt min dator, även om det bara varit för en millesekund. Jag är utloggad från i stort sätt alla sidor samt NÅGON har klickat upp kom-ihåg-lappen och skrivit Elli rules. Dock failade hon på att byta namn på Macintochen.

Idag har jag umgåtts med en av mina äldsta kompisar Nicole. Vi var megatajta under den där tiden då man var tvungen att gå i skolan. Alltså, personerna jag skrattar som mest med är Nicole och Kajsa. Fast Nicole är en såndär person då man pratar fast man egentligen inte kan prata, för man skrattar så mycket.
Vi kom fram till idag att under kysspetten på Simons kalas i 3an så våldförde sig Mattias och Simon sig på henne. Eller först insåg Jocke att han skulle stalka mig och jag ville inte ha några fler pussar av Jocke, så jag gömde mig under bordet. Sen kom Nicole kutades med Mattias och Simon efter sig, samtidigt som man hörde Genta vråla inifrån sovrummet där Mohammed och Philip var. Och plötsligt kom Annika springandes med Stiffe bakom sig. Ingen förstår hur kul detta är, för det är så enormt mega fantastiskt kul att episka nivån är på topp. Typ.
För övrigt har vi stått och tokdansat inne i hennes rum till eftertexterna till Meen Girls och skrattat så vi gråtit åt smeknamn som Nicole Lejon Popstjärna Rock.
Fan vilken underbar skoltid jag måste haft, det är nog helt sinnessjukt.

Inga kommentarer: