måndag 23 november 2009

kent - vi mot världen

Image and video hosting by TinyPic
Mamma sa nyss att jag har jättesvullna ögon och att det ser ut som att jag har fått en allergisk reaktion. Tack, det värmde.
Idag gör jag ingenting alls. Jag har inte heller gjort något. Eller, jo, det bästa jag har gjort är nog att jag lämnade in mitt CV på matan. Men det är också allt. Läst VeckoRevyn också, för det är ju så givande. Visstja, jag har skrivit en minikrönika (det lät roligare än en informationstext) och kommit på roliga rubriker. Efter ungefär 32739 stycken kom jag fram till två relevanta, vilket kändes bra. Relevanta är ett roligt ord. Någon dag ska jag skriva ner roliga, fula, fina, hemska, äckliga, snygga och min favorit ord. Sen när jag typ ska gifta mig ska jag visa alla ord för honom eller henne (inte fan vet jag vad jag pysslar med om 10 år) så att den personen får se mitt riktiga jag som 17 åring. Eller vad jag nu är nu igen. Alltså jag vet om att jag är 17, men är jag verkligen jag jag jag jag, mitt riktiga jag. Nej, det vet jag inte. 17 år gammal vet jag i vilket fall som helst att jag är. Även om det inte alltid är så relevant.

Inga kommentarer: