onsdag 25 november 2009

kent - månadens erbjudande

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Det här är skolan. Denna veckan har det i alla fall sett ut såhär. Katta kände sig lite diffus idag som ni kanske ser. Just nu har vi genomgång i flash och keynote och det är ett av världshistoriens tråkigaste och ointressantaste genomgångar. Grejen är den att det skulle kunna bli bättre med en roligare lärare som inte behandlar oss som 5 åringar (fast uppenbarligen behövs det i vår klass eftersom ingen ändå verkar fatta).
Hemma renoverar vi köket. Eller nej, bara skojade. Vi har inget kök alls atm. Vi har ett betong golv, kanske ligger det klinker på det nu, vet inte. Och just det, innertaket är borta också. Gissa vad jag vaknat till varje morgon? BRRRRRRR BRRRRRRR BRRRRRRR "HÖRRU JÖRGEN, SKULLE VI RIVA DENNA VÄGGEN OCKSÅ?? OKEJ!!" BRRRR GRRAAAAA GRAAAAA GRRRRAAAA. Ja, jag tror du förstår.
Nä, alltså, snart ska jag bege mig in mot stan och fika med Kajsa, sen ska jag bege mig mot skolan igen. Då ska jag lura i alla 9or att börja på Mediegymnasiet. Och imorgon ska jag på min första Thanksgiving ever, hos Elli dåva. Ska försöka knåpa ihop en lista jag är tacksam över. Inte för att jag ska sitta där vid deras matbord och hålla tal eller något, mest för att jag själv ska inse att det finns ganska många fina saker, som egentligen borde knuffa ut allt det dåliga.

Inga kommentarer: