onsdag 23 september 2009

kings of leon - closer

Gårdagen gick inte alls som planerat. Jag följde med Elli hem efter skolan (vi såg förresten en liten kines som satt uppe i ett rönnbärsträd, mitt i Malmö, och plockade bär i en påse), men sen fick hon inte följa med in till stan igen, så jag åkte in och mötte upp Katta och Andreas vid Kraft. När Andreas åkt hem käkade Katt och jag på donken, sen tog vi bussen ut till musikkullarna. Marlena went on and on om sitt talade träd, som vi sedan gick och "lyssnade" på. Det knakade lite, hahaha.
Sen satt jag, Katta, Helena och Sofia bakom en kulle och lyssnade på musik. Vid 11 damp tjejen-som-blev-så-jävla-full-på-insparken-och-fick-åka-ambulans-redan-vid-sju och en kille som heter Emil ner hos oss. Så vi drog till bussen tillsammans med dom (VARFÖR I HELA FRIDENS NAMN TJUTER RADION SOM ETT JÄVLA TINITUSLJUD????). När vi kommit till busstationen står en kille(som det visade sig att jag visste vem han var) där och slår på busshållplatsens väggar. När han får syn på oss kutar han fram till Emil och börjar slå ner honom. Emil ramlar omkull och lägger sig i fosterställning med händerna över huvudet. Och killen bara står och sparkar okontrollerat och vi försökte få honom att sluta, men han var så hög att han inte visste vad han sysslade med.
Det hela slutade med att jag fick ringa 112 och be polisen komma och hämta honom. Sjukt obehagligt.

2 kommentarer:

jonas sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
jonas sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.