tisdag 22 september 2009

eugens babblade är allt jag hör just nu.

Image and video hosting by TinyPic
Vi har genomgång av projektarbetet. Det vill säga att vi går genom vartenda jävla text tillsammans i klassen. Det är mycket tradigt och det tar mycket lång tid. Men imorgon har vi studiedag!
Imorse var jag hos doktorn och jag såg världens snyggaste doktor och ja. Herregud, hjärtstillestånd.
Men vad tror ni händer när jag är inne och tar blodprov? MIN DOKTOR FISER??? WTF! Alltså helt ärligt, detta händer inte.
Sen igår på bussen, varför i hela fridens namn har man på sig come fuck me kläder och har så jävla fult hår? Det går inte ihop (det är sånt jag stör mig på).
Och just det, min mobil gick sönder igår. Precis som vanligt. Har mammas gamla nu. Det är fan helt sjukt vad dålig karma jag har med tekniska prylar. Det blir bara dyrt för mig.

Gästbloggen: Katta kollar på True Blood. PUSS!

1 kommentar:

jonas sa...

Wait, nu fes DIN doktor också? Tror dom har någon konstig konspiration här alltså... O_O