lördag 29 augusti 2009

wheatus - teenage dirtbag

Åhjo. Kul att Marielle hade sett Ellis dåvarande status på facebook där det stod något i stil med att hon skulle shoppa och gå på bio med mig senare och frågade mig "men köpte inte Elli någon biljett till mig igår?" och nej, hur skulle jag vet det? Då hade alltså ingen talat om för mig att Marielle skulle med. Ack så det kan gå.
Wellwell, jag hämtade ut min nya iPod efter skolan och sedan satt jag och Elli och pratade lite (jag hittade en jättemysig Mumin bok) och sedan åkte vi till Östervärn, Elli handlade, åkte hem till Elli (fattar ni hur mycket Elli jag skriver hela tiden?). Vi åt tacos, åkte tillbaka in till stan, träffade Marielle och såg Inglorious Bastards. Den var bra! En kille var väldigt lik Cigge, hmm. Dock satt jag och rapade tacos under hela bion, men det var ändå inte hälften så illa som Ellis rapar. Så det var okej! HÖHÖ.
Sen var det en timme tills min jävla buss skulle gå, så Elli satt och väntade med mig.

Alltså, plötsligt har jag börjat berätta om mina dagar väldigt detaljerat. Ingen aning om varför, men just nu känner jag bara att jag vill ta vara på tiden. Väldigt mycket. För helt plötsligt tar det slut, och jag vet att det snart kommer göra det. Inte för att sakerna inte kommer komma tillbaka förr eller senare, men jag kommer sakna det så mycket och det kommer göra så jävla ont den tiden de är borta.
Speciellt när man har ansiktet inborrat i någons hals och nacke och man känner att det faktiskt är så fint och att detta verkligen är en såndär kompis som finns en på miljonen.

Inga kommentarer: