fredag 28 augusti 2009

ozzy osbourne - dreamer

Nu ska jag berätta för er att jag har ont i mina axlar. Varför? Jo för att jag hela dagarna går runt och bär på en laptop och just idag går jag även och bär på en låda chokladbollar. Varför? Jo, när jag inte var i mina sinnes fullaste bruk så hade jag lovat en viss Elli chokladbollar. Så vem fick gå ner till affären igår för att köpa pärlsocker? Inte var det Elli i alla fall.
Och idag slutar jag egentligen 12.30, men nejdå, här måste man sitta kvar i skolan tills 15.30. Varför? Jo, jag måste hämta Elli efter skolan. Men som en normal person har du nu frågat dig själv, varför gör Linn såhär? Varför plågar hon sig själv genom att bära omkring på en dator, baka chokladbollar och hämta en 17 åring efter skolan?
Svar: Skolan kräver datorer (hahaha och vem tackar nej till en egen macbook? Någon?) och jag är en jävligt bra kompis. Så är det helt enkelt.
Katta och Frida har engelska på undervåningen och eftersom de inte har Spoke (som Elli har) så får dom rast oftare, vilket ger mig hur många möjligheter som helst att klämma på Katta bröst. Nej, där skojade jag faktiskt. Jag kan hålla på att skriva hur länge som helst, men jag inser att det faktiskt inte är så intressant.
Så nu ska jag fortsätta skörda i FarmVille och göra allt annat man kan tänkas göra under de 2 timmar som återstår. Jag avlider nog. Här vilar Linn Holmqvist, fast inte med mödomen i behåll (bara kul om du har sett Linas Kvällsbok)

Inga kommentarer: