lördag 29 augusti 2009

placebo - running up that hill

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jag måste städa rummet om jag inte vill ha smäll. Tur för er så slipper ni se golvet, för det ligger saker precis överallt. Så ser i alla fall mitt rum ut från sängen!
ph1. Parallelvägg med bl.a. Kurt Cobain, Kent, BD, The Clash och The Beatles + klädstång med kläder. ph2. Två garderober (spegeldörrar), fönster och en lådgrej. ph3. Byrå med spegel (typ sminkbord) + del av mitt nattduksbord. ph4. Lite hyllor, samt mediabänk (under den står några av mina skor) med LP spelare, iPod spelade, CD växlare och förstärkare. ph5. Hyllor. ph6. Jag igår.

FINT VA. Ojojoj, intressesmurfarna hoppar jämfota nu känner jag. Ska städa, duscha, åka in till Malmö, hämta Katta, åka hem, gå på kräftskiva. Wihoo.

Inga kommentarer: