måndag 6 april 2009

en varg är hungrig på natten. so is linn

Men det är ju sjukt vad jag är hungrig. Nattmat är det värsta jue. Hade varit en sak som jag var full, men det är jag inte. MEEEEEN, jag gick ut i köket för att kolla om det fanns något snabbt som inte lät förmycket när man tillagade det, men det fanns det såklart inte, för det har jag redan ätit upp! Så jag hade naturella riskakor och philadelphiaost. Kan det vara gott? Ingen aning. Nu jävlar!

01.00: Men alltså. Nu har jag klämt i mig 4 stycken riskakor med phladelphiaost och örtsalt och det var inte ens gott. Jag men jag är inte hungrig längre vilket är ett plus. Jag dricker kaffe också. Jävlar, nu dog servern. PIP sa det. ÄÄÄHHHHMMMM. När jag blir stor ska jag bli känd som Carolina Gynning. Fast jag ska skippa Big Brother. Eller om det krävs så! Alltså, ärligt talat. Varför dömma grejer innan man själv har testat? Seriöst, man lever bara en gång, uppskatta saker för fasen! Det gör jag. Jag vill vara lycklig nu, jag skiter väl i hur jag mår om 3 år! Det är saker jag får ta hand om då. Men nu vill jag leva just nu och jag är glad att jag gör det. Vill jag bli porrstjärna om ett år blir jag det. Fast jag tror inte jag kommer vilja, men ändå. Varför sitta och tveka och fega när man kan göra något? Om man sitter fast någonstans får man göra det bästa av det helt enkelt! Bor man på landet får man leta efter svampar och bli hög, bor man i stan får man ta sig in på krogen på falsklegg. Funkar det inte är det ju bull, men man ska inte dömma förrän man har testat. PUSS PÅ GUMPALALLAN!

Inga kommentarer: