måndag 6 april 2009

lite trasiga och knasiga, är vårt trasdocks gäng!

Har inte så mycket att komma med. Vaknade av att min syster drämde upp dörren runt 11, sen gick jag ut i solskenet och lyssnade på musik i någon timme. Senare ska jag till Friskis & Svettis med pappsen. Sen händer nog inte mer idag.
Alice den korven är ju i Las Palmas. Fast hon njuter inte av det, så jag tycker hon ska komma hem. Fast hon har köpt en liter vodka till mig och något färgglatt. Det gillar vi! Jag vill supa mig in i min 17 åriga dag och inte känna något alls. För idag när jag satt ute och lyssnade på musik, var hela himlen full av flygplansvita streck. Hade du varit här hade du talat om hur högt de flög, vilka modeller det var och kanske vart de var på väg. Då kändes det. Då kändes det jätte mycket.

Jomeeeeeen, för övrigt är jag citron sur och jag vet varför. Irriterande nog måste jag tänka på skola nu när det är påsklov och irriterande nog har jag en artikel som ska vara klar, egentligen idag, tills nästa tisdag. Förra måndagen emailade jag frågor till Kulturen i Lund, och jag fick svar på en, men kärringen hade vidarberfodrat mailet till någon annan som skulle svara på frågorna. Har jag fått några svar? Icke sa Nicke. Och jag kan inte göra min jäkla artikel om jag inte får svar snart! DÖÖÖÖÖÖÖÖ! Fan alltså, nu ska jag spela Sims. Jag har min egna vampyr familj och jag är gift med Edward Cullen. Mmmmmmmmmm.....

2 kommentarer:

Marielle sa...

Jag vill supa!!

linn sa...

jadu.. när hade du tänkt göra det?