söndag 5 april 2009

frågan är bara om jag är redo för att dö än?

Några riktigt gamla bilder på mig.
Image and video hosting by TinyPic
Förra våren. Hehehe, popare! Var superlycklig för att jag hittade en Håkan skiva för typ 30 kr.
Image and video hosting by TinyPic
Förra vintern tror jag. Vad helt överlycklig över mina randiga slingor. Haha, jag hade färgat de själv och allt!
Image and video hosting by TinyPic
Ja, slingorna igen! Haha, detta var när jag var påväg till tåget, för jag skulle till Malmö och vara på Kraftstationen för första gången, hahahaha!
Image and video hosting by TinyPic
Förra vintern, i skolan och jag hade panda frisyr.
Image and video hosting by TinyPic
HAHA, how cute. Nejmen, det måste vara förra våren!
Image and video hosting by TinyPic
I loooooooooved pandas!
Image and video hosting by TinyPic
Ehm, i mars förra året tror jag? Var stolt över min tröja som jag hade gjort själv "ta mig till kärlek"
Image and video hosting by TinyPic
Åh, typ november 2007! Hahaha, jag och Johanna (Johanna HATAR denna bilder, mohahaha)
Image and video hosting by TinyPic
Albumet till bilden heter "halloween och skräcködlor" så jag antar att denna bilden är från halloween 2007! ;)
Image and video hosting by TinyPic
Denna bilden är ganska exakt ett år gammal! Jag fick supermycket creeds för mitt hår jämt och ständigt
Image and video hosting by TinyPic
Precis i början av 2008! Jag hade precis klippt av mitt hår till en panda frisyr.
Image and video hosting by TinyPic
Min galna BD period
Image and video hosting by TinyPic
Också början av 2008, hade löshår som jag hade när jag var trött på mitt korta hår...
Image and video hosting by TinyPic
Här vet jag ärligt talat inte vad jag håller på med, men jag ser ut som en mupp! I början av 2008..
Image and video hosting by TinyPic
Typ påsken 2008, som nu ungefär!
Image and video hosting by TinyPic
September 2007! Jag hade precis fått en ny mobil och jag var überglad.

Allt detta känns som en livstid sen. Känns som att livet hittills har varit indelat i fack. Från det att jag slutade 9an tills för ett par veckor sedan var ett fack och nu är jag på gång in i ett nytt. Vem vet vad som kommer hända nu?

4 kommentarer:

Marielle sa...

Linn du är söt, sugen på panda igen ^^?

linn sa...

blööh, definitivt inte. frisyren tog en halvtimme att få snygg varje morgon och en ny flaska hårspray i veckan = sluta dricka kaffe i skolan, annars kommer jag inte ha råd med något längre ><

manolito sa...

Jag r du ser otroligt söt ut och gillar det du skriver. VILL DU BLI MIN KOMPIS PÅ FACEBOOk?
/dENNIS

Lue sa...

Oh vilken fin tjej!