tisdag 24 mars 2009

här någonstans tar jag livet av mig.

Hektisk dag! Alla mina dagar är hektiska nu för tiden känner jag. Jag är lite överallt hela tiden. Idag har jag tex varit på Fosie, ett av Malmös tre fängelse. Innan dess flängde jag runt i Åkarp som en iller. I skolan var det brandövning med rök och grejer och i busskuren på Värnhem hade någon spytt upp hela sin China Box middag. Haha, trevlig information för allmänheten.
Nu är jag ganska så trött, ska sminka av mig om en liten stund och läsa min Cosmopolitan (mahahaha). Imorgon tänkte jag dra förbi Entré på vägen hem efter skolan och sedan ska jag plugga historia hela kvällen. Ni fattar inte hur mycket grejer jag har i skolan just nu:
- Historia läxa till torsdag
- 10 sidor stort historia arbete
- Gammal historia läxa som jag blir tvingad att göra och lämna in eftersom jag hade glömt den
- Svenska novell på 3 sidor
- Ny artikel till webbtidningen varje vecka
- Filmanalys till mediekunskapen
- Englska prov på fredag och nationella i engelska nästa fredag
- Matteprov om exakt en vecka
- Inlämning av estisk verksamhets projketet imorgon

Så rullar det på. Får nya saker varje vecka, men för en gångs skull har jag fått kläm på de mesta. Idag fick jag till och med till det på matten, fattade äntligen pythagoras sats! a2+b2=c2! Finally.
Dock tror jag att jag håller på att bli sjuk, men jag satsar stenhårt i alla fall. Jag har inte så långt att falla om jag faller. Och jag känner mest att jag sitter och babblar en jäkla massa.
Men kolla in våran tidning vettja! Kanske inte jätterolig, men har ni tråkigt, så kan ni ju alltid klicka här! Puss och godnatt :)

Inga kommentarer: