tisdag 24 mars 2009

love lift us up where we belong, all you need is love.

Men bajs, bara en sak till som jag stör mig på, och har gjort det jättejättejättelänge.
Varför lägger tjejer upp listor där det står vad de uppskattar att killar gör? Jag menar, killar är faktiskt inte förståndshandikappade. Gillar de än, gör de alla de där små söta sakerna utan att tjejer måste skriva små listor om att "kyss henne om hon kollar på din mun", "säg att du älskar henne om hon ger dig en kram" och liknande. Jag tycker bara det är patetiskt. Visst, vill man att ens kille ska göra något, så ska man självklart säga det till honom. Men alla små listor som finns överallt på tjejers bilddagböcker är fasen fula.
Dessutom handlar det inte bara om vad killen ska göra för en, tjejer ska ge precis lika mycket tillbaka. Jag känner många tjejer som tycker att killen ska kämpa för tjejen och inte tvärtom. Jag tycker det är lika viktigt på båda sidorna. Att det är ömsesidigt och att man visar det. Inget jävla tjafs. Kärlek är kärlek.

Inga kommentarer: