måndag 24 november 2008

WEVE-GOT-NO-PLACE-TO-GO


1. Allmänt stört glad
2. Langar THA BLICK! (bitchblicken såklart)
Jag och Johanna bakade som sagt var pepperkakor och sjöng jullåtar tillsammans. Även hennes mamma anslöt sig och vi blev en vacker liten trio. Hehe, not.
Nu är jag kissig igen och jag hade tänkt sova. Har hunnit med en hel del idag känns det som. Dock blev jag livrädd när Anders var skinhead idag på bussen. Hade nyss sett American History X förfan. Jaja, imorgon ska jag kanske köpa min systers födelsedagspresent, och det var någon som undrade vad min pojkvän fick av mig i födelsedagspresent, minns inte vem, men hon läste det här. Han fick en såndär bok när man har samlat hela årets tidningar och bundit ihop dem till en bok, med 91:an typ årgång 1958 eller något. Sen fick han 57 kondomer i en skattkista och en krokodilnyckelring. Min humor är kalas. Nu ska jag sova, cool som jag är. Pussen.

Inga kommentarer: