måndag 24 november 2008

JAG-ÄR-TYST-OCH-STILL-OCH-DET-SKA-MYCKET-TILL-INNAN-JAG-BLIR-EXHALTERAD

Det är ju sjukt vad jag skriver hela tiden. De flesta jag känner skriver en gång om dagen, men jag skriver såfort jag får en tanke på det.
För tillfället håller jag på att kissa på mig, men jag orkar inte släpa mig till toaletten. Kom nyss hem från en slapp dag och ska snart bege mig mot Johanna. Vi ska baka pepparkakor! Woho, mysigt och bra. Var skitförbannad förut, det har lagt sig lite nu, men jag är fortfarande sur. Fast bussarna har varit snälla mot mig idag, kom i tid och jag fick sittplats. Det var trevligt. Dock tror jag inte att resten av bussen tyckte så mycket om mig eftersom jag satt och snackade högt i mobilen och gestikulerade som en italienare. Men som sagt, jag var förbannad som fan.
Nu ska jag kissa, sedan ska jag ta mig ett vinglas med julmust (lovar att den är godare då, man känner sig SOFISTIKERAD, det är förresten ett svårt ord att uttala, sofistikerad. Har sagt det en miljon gånger idag). Efter det kommer jag ta mitt pick och pack (mobil, iPod, pengar och nycklar) och bege mig mot das Mathus, köpa PRINGELS, som jag har varit sugen på, jaa, SEN EMMABODA FÖRFAN. Och lagom tills jag kommit hem till Johanna kommer jag vara kissig igen. Hehe, det snöar!

1 kommentar:

Anonym sa...

kul att läsa din blogg ^^