tisdag 25 november 2008

IT-FELT-SO-WRONG

Jag hatar morgonen. Jag mår så fruktansvärt dåligt varje morgon och jag vet inte varför. Jag har inte kunnat äta mat ordentligt i mer än 2 månaders tid och varje morgon när jag vaknar är jag vrålhungrig, men tankten på mat får det att vända sig i magen på mig. Varje gång jag kommer in i badrummet spyr jag minst en gång och huvudet har sakta börjat säga ifrån och en dundrande huvudvärk är på väg in varje morgon.
Mitt rum är varmast i huset men jag fryser ändå och jag börjar må illa av att vara i mitt rum. Jag vet inte vad som är fel på mig, jag hatar det här. Jag vill vakna och känna att livet är på topp för att orka, jag vill inte känna att jag vill begrava mig under ett berg av täcken. Men så har det varit i snart två månader och jag börjar få ont i halsen av att spy så mycket.
Saknar Wictorijah ganska mycket med. Kanske ska till henne på Lucia! Jag hoppas i alla fall det. Såklart saknar jag Folke också, är i stort behov av en kram just nu.

Inga kommentarer: