onsdag 26 november 2008

VI-VILL-UT-I-RYMDEN-MEN-STJÄRNORNA-FINNS-HÄR

Okej, ska hålla mig vaken en timme till. Bara för att jag är en sån galet snäll flickvän.
Har kollat på det senaste One Tree Hill avsnittet, börjar bli irriterad på Peyton, men det har jag varit hela säsong 5 och 6. De äldre OTH avsnitten var bättre, de börjar spåra ur lite nu. Förövrigt är det annars bara Gossip Girl jag följer ordentligt. Scrubs är ju slut, annars har jag sett alla dem avsnitten med.
Min favorit karaktär i GG är Blair. Hon är så jävla rolig och underbar. Hade jag levt och varit med i Manhattans Elite, hade jag lätt komplett varit den nya Blair Waldorf. Gaah, underbart.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra den timmen som är kvar tills jag kan sova lugnt. Får väl läsa antar jag. Läser en bok som utspelar sig i England under 1500-talet, när Henrik VIII var kung. Den andra syster Boleyn tror jag den heter. Helt okej, måste även läsa Glappet, JÄVLAR, den ska vara klar på fredag? Fan. Helvete, ska nog börja läsa den nu då. Jahaja, då var resten av min kväll gjord. Godnatt på er!

Inga kommentarer: