onsdag 26 november 2008

RING-AMULANS

Kapten Röd är ett mycket bra band. Har ni inte hört dem, råder jag er till att lyssna på dem!
Har inte så mycket att skriva? Det har varit en bra dag. Jag har köpt mig en stor mysigt halsduk från Monki, 2 par leggings (ett par skinnimiterade med dragkedja och ett par vanliga), en spetströja, en BH, ett par trosor och ett par örhängen till nyår. Skillat av mig! Dessutom har jag köpt min systers födelsedagspresent. Hoho!
Är trött, men jag ska försöka hålla mig vaken tills lite efter 12. Det borde jag lyckas med. Imorgon har vi gympa! Hoppas det blir kickboxning igen, för det var skitkul. Aja, trodde aldrig jag skulle länga till gympan, menmen. Det känns skönt. Börjar få ordning på livet igen! Ångesten är sällan här längre, bara ibland på morgonen, men inte så ofta och inte speciellt långvarit.
Min iPod har kommit tillbaka, även min mobil. Fast den var inte fixad, dåligt, så den ska tillbaka igen. Har även fått Guitar Hero till våran Wii. Super!

Inga kommentarer: