torsdag 27 november 2008

DU-SÄGER-DU-ÄR-GANGSTER-NÄR-DU-HUGGER-NER-DIN-BROR


Smex bild ffs.
Ah, mina ögon är typ helt döda. Hela jag är död tror jag, har fett mycket ont i kappamusklerna.
Orkar inte bry mig om hur jag ser ut när vi ska ha gympa, tar med mig smink och allt sånt till skolan, vi svettas för mycket för att kunna ha smink. Fett med ös egentligen att jag tänker på sånt, jag som rör mig så lite som möjligt på gympan i vanliga fall. Men som sagt, min gympalärare Sofie är superbra. Dessutom är vi nästan bara tjejer i klassen och de få killarna som är där, är allt annat än snygga. Hehu, nu ska jag sätta igång Kapten Röd (jag har lyssnat en massa på dem på den senaste tiden! Men det är typ neutral musik, sånt behöver jag just nu) och chilla lite. Puss och grattis på Folke!

Inga kommentarer: