tisdag 25 november 2008

TURKISK-PEPPAR

Men åh, vad är felet med mig?! Ena stunden vill jag vara super scenecore och fasioncore och allt du vill kalla skiten (dvs handla på Hot Topic, Shock, Shango). Sedan vill jag bara skita i allt, inte bry mig och gå runt i fula slappa kläder resten av livet (pappas fula gamla tröjor). Sedan känner jag verkligen för att gå in och bli superinspirerad av allt 50tal med blusar, röda läppar och vad höga midjor heter (handla på h&m, lite Topshop och andra nice butiker som Zara m.m). Ibland känner jag för att blir värsta groove och lite rocker och supercoolt mystisk (Carlings, h&m och sno gamla skinnjackor mm). Sedan vill jag bli high tech och fashonista med Lykke Li snodd mitt på huvudet och mysa i stora halsdukar (Urban Outfitters, Topshop, h&m, Monki, mm).
Jag vet inte hur i helsike jag kommer se ut tillslut. Jag önskar att någon kunde plocka ihop en jävla garderob åt mig. H&M verkar i alla fall regera.
Imorgon vill jag vakna upp och vara glad!

Inga kommentarer: