onsdag 26 november 2008

IM-NOT-GOING-ANYWHERE

Bajs morgon :(
Satt typ 20 minuter i sängen och frös med strumpor, tjocktröja, byxor, duntäckte och hårfönen på högsta möjliga temperatur och jag frös ändå. Jag tror jag håller på att bli sjuk!
Sedan var det is hela vägen från mitt hus till busstationen, så jag missade bussen pga att jag var tvungen att gå som en liten mus för att inte halka. Då skyndade jag mig ner till tåget, men det är nedförsbacke hela vägen och den var också täckt av is, så jag missade tåget med! Blev förbannad, gick till Mathuset för att köpa julmust och kände den ljuvliga doften av lussekatter. Så jag började min sökning efter lussekatter inne på ICA, men inte fan hittar jag dem? När jag kommer ut har det börjar regna. Kommer ner till tåget, kliver på det, kommer till stationen. Min buss, 2an, är full, så jag fick ta 3an. Då är det byggarbete hela vägen från busstationen till min skola och det tog 15 minuter att gå en sträcka som vanligtvis tar 3 minuter. När jag kommer till skolan (25 minuter försent) är mitt hår en enda stor fluffboll och jag är blöt och gaah. Jag var så arg och sur och på så dåligt humör att jag kunde börjat gråta när som helst. Som sagt, bajs.

Inga kommentarer: