tisdag 25 november 2008

LADYS-AND-GENTLEMEN

Fick världens jävla uppenbarelse när jag kollade på Dirty Sexy Money nyss. Detta är liksom The It Thing. Har aldrig tänkt på det förr, det bara slog mig nu. Ni vet han som spelar den yngste sonen Jeremey? Sjukligt snygg, tycker i alla fall jag. Han kom och mötte upp sin "tjej" vid hennes lägenhet och hade på sig en såndär hatt, glömt vad de kallas. Men ni vet vad jag menar när jag säger en såndär som man har till kostym, som alla plågade konstnärer drar omkring på (dock är deras alltid jävligt luggsliten). Herregud, här kommer det; Killar med kostym och sån hatt är så jävla sexigt. Kostymen ska vara lite old fashion och kanske liiite för stor eller alldeles lagom och den där jävla hatten ger mig ilningar längs hela kroppen. Sen typ, antingen helt bakåtslickat hår eller att luggen hänger fram i ögonen.
Och när det blir varmt ska han ta av sig kavajen (självklart har han också hängslen) och knäpper upp några knappar på skjortan och lossar ganska mycket på slipsen och jag typ dör.
Och tänk er den perfekta scenen, THE IT SCEN. 50-tal, New York City, det regnar och jag har svart lockigt hår (som de hade på 50-talet) och en långklänning i perfekt röd färg med en slits upp på benet och som trycker ihop brösten galet mycket (lite Dita von Teese, bara lite mindre goth) och sedan typ röda läppar, eyeliner inringade ögon och ja, ni kan det här. I vilket fall som helst är det SÅ jag kliver ur taxin, det regnar galet mycket och sen kommer han, killen med stort K, efter mig efter vårt stora gräl inne på en av NYC's stora jazz&show klubbar och berättar att han älskar mig och jag sliter mig loss från hans grepp och säger att jag inte vågar tro honom. Då säger han att det ska jag och kollar mig rakt in i ögonen och kysser mig som han aldrig gjort förr. Och the rest is history, men slutet är att man vaknar iförda stora björnskinnspäls övertäcken klockan 7 på morgonen, det är mörkt ute och regner öser ner över New York.
Hehe, det är hur jävla perfekt som helst.
Nu saknar jag Folke mer än någonsin. Fan vad jag borde sluta fantisera. Hehe, but I'm telling you, han skulle vara sjukligt snygg i kostym och hatten. HAH, bara så ni vet.

Inga kommentarer: