måndag 24 juni 2013

TILL RYTMEN AV EN REGNING NATT, REV VI ALLA MURAR OCH FALSA MYTER. VI FÖLL FÖR SYND OCH SÅNG OCH SKRATT

Två dagar innan midsommarafton skulle jag visa min kompis min plastkrans/diadem. Då såg jag ut såhär:
Image and video hosting by TinyPic

Två dagar efter midsommarafton har jag ännu inte orkat tvätta mitt hår och ser följande ut såhär med blomstertjosan på mig:
Image and video hosting by TinyPic

Det är magiskt och tragiskt vad en dusch och lite smink kan göra med ens utseende. Enda trösten är att jag faktiskt är brunare idag än för fyra dagar sedan.
Annars dååååååååååååååååååråååå. Jag har inte gjort så mycket. Läst 250s i en bok, en trevlig bok dessutom. Sen har jag suttit och skrattat maniskt åt naken råttor. Det bästa med det hela var att en kompis trodde att det var mitt plugg? Jag vet inte längre vad jag ska tro i och för sig. Det måste jag också göra, alltså plugga. Skjuter på det nu när det är så lite kvar att göra innan jag skrapat ihop de 7,5hp jag kan fixa nu. SÅ ISTÄLLET LYSSNAR JAG PÅ MILLAS MIRAKEL och hur man köper vingar för pengarna. Så himla dåligt, men ändå. "Att göra det man måste, är att göra det man vill" sjunger dom. Det är fan inte sant, vilket katastrofalt fruktansvärt dålig sång? Fy!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu ska jag äta min sena lunch/tidiga middag och kolla på KUWTK. Hon fick ju sitt barn nu. North West ska det heta. Fint/fult????!!!!!!!!! IDK!!!!!!! (om man slänger om bokstäverna blir det DIK - namnet på min program. Känns lovande.)

Inga kommentarer: