tisdag 13 mars 2012

jag vill bara jag vill bara jag vill bara jag vill bara jag vill bara gå hem med dig

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Bestämde mig lite otippat klockan 1 inatt att införa snelugg. Skaffade lugg när jag var 14 och lät den börja växa ut någon månad innan jag fyllde 19, SÅ NU HAR JAG LUGG IGEN ETT ÅR EFTER UTVÄXNAD. Eller, det där var konstig svenska. Elllllllllllleeer.
Vem vet. Inte jag.
Shit jag har verkligen fruktansvärt lite intressant att skriva. Tror det är för att jag egentligen inte vill skriva vad jag egentligen gör på en offentlig plattform. Eller jag vet inte, kanske har något undermedvetet monster i huvudet som håller tillbaka allt. Har blivit en platt, stabil och tråkig människa helt enkelt. Så är det. Elllllllllllleeer.
Nu ska jag på tidningsmöte. SAYONARA BITCHES. (gud det där var så töntigt att jag skämdes med en gång efteråt men inte klarade av att backspaca)

Inga kommentarer: