måndag 12 mars 2012

i want lots of clothes and fuckloads of diamonds

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ännu en helg har passerat och jag är inte ett dugg visare.
Fredag -> firade Nathalie Svärd och hon har av någon anledning lagt upp inte en, två eller tre, utan FYRA videos från ett och samma tillfälle på facebook. Okej, konstig sak att skriva, men jag tycker det förklarar kvällen ganska bra.
Lördags -> åkte upp till Växjö vid 9 på morgonen och träffade mormor och morfar. Åkte hem vid fem tiden och åkte sen in till Lund för att dra till Joakims korridor (för att den jävlen har sluppit ut ur Teckomatorp, det måste WOOHAS igen, för det är fan grymt jobbat av honom!). När jag stod utanför och slog in koden hade jag av någon anledning satt foten under gallret utanför dörren och märkte inte det själv och jag drog bara rakt upp med foten. Trodde att den skulle ramla av. Har en bula/kulle stor som en golfboll i nyansen blåorange mitt på foten. Dödensont.
Det kom i alla fall en hel del trevligt folk och några otrevliga, men det var kul ändå. Det urartade lite i 14 års fest, fast på ett helt okej sätt. Sånna måste man också ha ibland.
Söndag -> Vaknade runt 12, följde Per till bussen, började göra bönbiffar klockan ett och blev klar halv fem. Sen åkte jag hem till Kaj och flyttade inte min gump förrän klockan var 23.42 för då åkte jag hem.

Första summeringen på hur länge som helt wehå.
Helgens bästa kommentar kom från Kaj när hennes tangentbord slutade fungera. Hon kunde skriva vissa bokstäver, men i stort sätt alla blev olika former av kommandon.
"NÄ OKEJ LÅT MIG INTE FÅ SKRIVA T, LÅT DET FUCKA HELA SKITEN. DET ÄR SÄKET NORDKOREA SOM HAR TAGIT SIG IN I MITT SYSTEM OCH FÖRSTÖR ALLTING BARA FÖR ATT JAG HAR KÖPT EN MOBIL FRÅN KINA. AAAAAAAHHHHHHH!!!!!"

Inga kommentarer: