söndag 16 oktober 2011

honey, they ain't calling it a job for nothing

Nostalgi!

1. "everyone thinks that sororities are all about blowjobs, but that's not true" -

2. Usch, blev nyss kallad dam

3. Jag alskar att jag har kompisar som fragar om jag vill folja med och kolla i leksaksaffarer med dom.

4. Tror att det ar tack vare mig som skanetrafiken gar runt ekonomiskt

5. Gud vad jag vaknade till när busschaufören spelade in the jungle på hösta nivå

6. Dagens stora fråga är varför busschaufören har celine dions my heart will go on på repeat?

7. Varför pratar alla om att man ska spola såfort bajskorven släpper? Fattar inte det coola?

8. Nästa nästa södervärn, PLING PLING PLING ADHD

9. Pappa talade om för mig att han alltid misstänkt att jag har någon lätt version av adhd. What

10. Jag: livet är en fest. Frida: och du är partyhatten, eller vadå?

11. Herregud, gav nyss mig själv tinnitus när jag fällde ner toalettsitsen

12. Dalai lama påminner om mormor och yoda

Inga kommentarer: