fredag 30 september 2011

pojkar, jag har sett allt det som en gång brann men som sen blev kallt

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Nyvaken och sjukt tjurig katt.

Igår blev jag arg och bestämde mig för att jag ville ha brunt hår och inte ljusbrunrött, så jag slängde i en jävla hårfärg och det blev såklart svart. Öhh. Så jag penslade på en blekning och lät den sitta i 10 minuter imorse (eller ja, när jag vaknade vid 12) och det blev skitbra. Haha, jaha. Ellervadå.
Sen åkte jag och Emms in till stan för hon skulle shoppa hon! Hittade ett par jäääääääääääättttttttttteeeeeeeeeeeeebraaaaa vinterskor till mig själv. Enda problemet är att jag har tre par vinterskor, men jag har ingen vinterjacka. Prioriteringar.

Sen åkte jag hem för att sätta mig på cykeln till Kajsa! Där bjöds det på fint vegetariskt som Kajsa hade lagat. Hon hade dock misslyckats med efterrätten (hon hade hällt grädde i chokladpuddingen...), så Stiffe ställde sig och gjorde risalamalta medan jag och Kaj drack vin. Sen ställde Kajsa fram kex och ost. Jävlar vad sofistikerat livet har blivit här hemma i Skåne.

Sen cyklade jag hem vid 12 tiden och bajs. Fan vad jag ska bort härifrån. Dööööö! Nej, jag vill inte mer.

Nej du och jag var aldrig vänner, nu ser jag.
För vi var luft, luft och inget mera.
Och det känns som jag gett allt jag kan ge
Ändå har jag inte hittat vad jag letar efter.

1 kommentar:

Anonym sa...

nu trodde jag att ordet bajs var mitt namn igen. fast denna gången hade du faktiskt skrivit kajsa också, så jag känner mig mindre mobbad. :)