fredag 17 december 2010

lovecats!

Image and video hosting by TinyPic
Jag drömmer om den, gråter efter den, smeker den i affären, sparar bilder på den, planerar kläder ihop med den.. I want this bag so badly.
Inatt drömde jag att jag var med i ett sånt spel när man dödar folk, alltså ett first hand pang pang spel, fast man hade en konsol i handen och sprang runt och dödade folk i ett gammalt konstigt fabrikshus/växthus. Jag hade även min katt i ett koppel hela tiden.
Sen var det några som tyckte att vi skulle spela på riktigt och vi fick inte koppla in polisen. Efteråt tyckte en av killarna att han och jag skulle åka och titta på Mercedes tillsammans, för sånna kunde man inte få nog av.
Fast när vi upptäckte att killarna hade skyddsvästar och inte vi så ville vi inte spela, för då skulle ju vi dö. Så vi stekte ägg på trottoaren istället. Det var nämligen jättevarmt ute!

Inga kommentarer: