fredag 17 december 2010

jag e fattig bonddräng å ja tuggar mitt snus

Image and video hosting by TinyPic
Mitt photobooth funkar igen. So happy I could die.
Som vanligt har jag Jag är fattig bonddräng på huvudet och det är natt vilket innebär att jag tänker konstiga tankar.
1. Tänk om man fick så långt rövhår att man skulle börja fläta det? Och att man typ visade upp flätan så att man hängde den som en svans? Det hade kunnat bli en såndär "fin" grej i vissa kulturer, tjockast och längst svans vinner!
2. Jag tror att jag härstammar från något sånt folk som ingen har hittat än, typ "Under earth people". Dom lever under jordens skal, fast dom är upp och ned hela tiden. Eller, när jag är på rätt håll, har vi fotsulorna mot varandra, och dom är upp och ned. Jag hör i alla fall dom viska mitt namn ibland. Eller något sånt.
3. Hur kul hade det inte varit om man hade köpt en såndär vetekudde som man ska värma i mikron som håller sig varm hur länge som helst, men när man lägger in den i mikron så visar det sig att det var majskorn istället och det börjar poppa popcorn?
4. Jag eeee fatttiiig bonddräng men jag lever ändååååååååå. Dagar går å kommer medan jag ploooogar påååååååå.....

Inga kommentarer: