torsdag 23 december 2010

baby bump that track

Image and video hosting by TinyPic
Två bilder i rad på Peaches. Vet om att det är lite sorgligt.
Är hos pappa nu, dagen har varit lite hektisk. Johanna ringde och väckte mig vid ett tiden och sen kom hon med julklappar! Blev så himlans glad! Dom var jättefina. Sedan kollade vi på Cruel Intensions (gawd, that soundtrack..) och sedan åkte vi in till stan (vilket tog 1,5h..) och träffade Fellan, köpte strumpbyxor och Emmas julklapp oxå. Sen har jag varit hos pappa och suttit med Emma, Anna och Richard och garvat i typ tre timmar åt allt och ingenting (såsom att Emma egentligen är släkt med tomtar). Nu är vi alla trötta. Jag stekte två ägg med lök och tomat och nu är jag proppmätt. Skulle egentligen vilja somna på plats, men det är jag för kissig för. Mot toaletten och vidare!!!!!

Inga kommentarer: