söndag 21 november 2010

it's been a long time since i had som fun

Vad som pågår i mitt liv:

- Efter en väldans många år har min morfar erkänt att han kanske inte är helsvensk. Min mamma är halvjudinna och jag och min syster är en kvarts. Antingen tyskar eller österrikare.
- Egentligen är det något som inte riktigt har framkommit, men jag äter en såndär pulver diet. Har enbart levt på sån i 8 veckor.
- Praktiken jag är på heter IM (Individuell Människohjälp) som är en biståndsorganisation. Jag praktiserar som press sekreterare och det är något jag skulle kunna tänka mig att jobba som i framtiden.
- Den 17 december kommer jag att börja äta igen och efter nyår kommer jag fortsätta på min beloved pulverdiet.
- Jag har sökt au pair i USA. Jag åker om ett år.
- Jag är ganska trött på tillvaron. Lever väldigt mycket i framtiden.
- Jag ska på kurs på måndag och torsdag. På måndag i Malmö och på torsdag i Lund. Det är en kurs i sociala medier.

Inga kommentarer: