fredag 22 oktober 2010

hello world

Det är så himla konstigt, jag har verkligen ingen aning om vad jag drömde. Men jag har väldigt väldigt ont i ena sidan på min käke. Så något underligt måste det ha varit. Höll även på att bajsa på mig när min väckarklocka ringde (min vanliga väckarklocka som alltid ringer 7.30 på vardagar är långa "gammaldags" ringklockeljud, men eftersom vi börjar 12 idag så satte jag klockan på 9.30 och ringsignalen som var där var det där jävla tuppljudet som är helt craZzZZzzzy!! Hatar verkligen den).
Igår innan jag gick och la mig satt jag och kollade på en blogg med pandafrisyrer. Ville dö lite. Det är som att kolla tillbaka på sitt gamla liv när det låg i spillror lite överallt. Som att plocka upp en del av sig själv. Det går inte riktigt att förklara, men jag vill alltid gråta när jag ser tjejer med pandafrisyrer och svartvita kläder. Det känns alltid som att jag sörjer. Och jag vet att dom sörjer. Man sörjer hela tiden. Här är bloggen.

Inga kommentarer: