måndag 6 september 2010

you're a victim om the fight

Image and video hosting by TinyPic
10 FAVORITER
Färg: Jag har inte haft någon speciell favoritfärg sen jag gick i 7an och då var det rosa.
Mat: Hahaha skinsalladen dom gör nere på Matan.
Band: Åh, jag älskar ju Kent mest i hela världen. Men sen har jag väldigt många andra band som jag älskar himla mycket, såsom The Beatles, The Smiths, Detektivbyrån... Annars blir jag mest tokkär i enskilda låtar.
Film: Just nu älskar jag The Enternal Sunshine of the Spotless Mind mer än något annat.
Bok: Sagan om Ringen.
Sport: Urk. Inget alls.
Årstid: Vinter när det är sommar, höst när det är vår och tvärtom.
Veckodag: Fredagar.
Glassmak: B&J, antingen Cookie Dough, Baked Alaska eller Pish Food.
Tid på dygnet: När solen precis gått ner.

Image and video hosting by TinyPic
9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Täppt i näsan och slut i huvudet.
Smak: Har fortfarande smak i munnen efter ett tuggummi.
Kläder: 90tals klänning från Monki och pappas gamla jeansskjorta från Levi's.
Bakgrund: Förutom ATC - Around the world så hör jag klassen bråka om politik (en diskussion som jag för länge sedan drog mig ur pga att mitt huvud knappt kan få igenom mina egna åsikter).
Nagellack: Svart och avskavt i kanterna.
Tid: 11.47
Omgivning: Klassrummet.
Irritationsobjekt: Att jag glömde nässprayen hemma och att jag inte har en aning om vad jag ska göra i skolan. Noll koll!

Image and video hosting by TinyPic
6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nein!
Brutit mot lagen: Kissat utomhus? Snodde kinderägg på ICA när jag var liten.
Blivit arresterad: Jag personligen har inte blivit det, men jag har varit med när gänget jag var i blev det, fast de släppte mig.
Badat naken: Haha ja.
Varit med på TV: När jag åkte till miljökonferensen i Kenya, Nairobi, 2004 var det tidningar och TV reportrar efter mig och min kompis Camilla hela tiden.
Kysst någon du inte känner: Ja.

Image and video hosting by TinyPic
3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Tycker inte om den frågan, men jag berättar mycket för Elli, Wictorijah och mamma.
Du tycker om: Haha, jag tycker om väldigt många.
Du inte gillar: Nej.

Image and video hosting by TinyPic
2 VAL
Kaffe eller te: Te, jag dricker oftast flera koppar om dagen.
Vår eller höst: Jag gillar våren för att allt föds pånytt och för att jag fyller år då. Fast det känns alltid som att allt börjar om på hösten, så jag gillar båda på olika sätt.

Image and video hosting by TinyPic
1 ÖNSKAN:
Bli kär.

Inga kommentarer: