måndag 27 september 2010

OBS! VIKTIGT! IMPORTANT! ¡IMPORTANTE! WICHTIG! VIGTIGT! TÄRKEÄ! σημαντικό! ÖNEMLI!

Image and video hosting by TinyPic
Nu skulle det vara fint om ALLA SOM LÄSER MIN BLOGG kommenterar här och nu vilken som är finast.
Och ibland vet jag att det dyker upp engelsktalade människor på min blogg, hur dom hittar hit vet jag inte, men just därför tänker jag ta detta på engelska också, just in case. För jag vill verkligen ha ALLA svar.

I want all of you blogreaders to comment on this post wich one of the fonts you think looks greatest!

(btw, I'm hooked up on Pretty Wild, the E! Entertainment realityshow, and I'm googling if there will be a season 2, and all the american gossip blogs is saying that the show got 1,3 million viewers per episode, so the chances of a season 2 is really high! I'm so happy I could die.)

4 kommentarer:

Berit sa...

3 man!

jonas sa...

den sista!

wici sa...

någon av de två sista, beror lite på vad du ska ha dem till...

:) sa...

näst längst ner