lördag 21 augusti 2010

sexuellt utsvultna fjortonåringar.

Msn konversation mellan mig och Pontus Larsson 2007-03-13:

- ' P o n n e (L) säger: HADE ni konfan idag?
- ' P o n n e (L) säger: :-O oj råka caps
linn sluta hoppa på min tinning säger: japps
linn sluta hoppa på min tinning säger: :D
- ' P o n n e (L) säger: vad gjorde ni då?
linn sluta hoppa på min tinning säger: typ, bara snakced om bibeln och så¨nt :S
linn sluta hoppa på min tinning säger : skitbull
linn sluta hoppa på min tinning säger: MEN JAG FIXADE KONDOMER ;D HAHHAHAHAHAH
- ' P o n n e (L) säger: KAN NT JA FÅ :-O(AA)
linn sluta hoppa på min tinning säger: NEEJ, ajg ahr inte så mkt ;)
- ' P o n n e (L) säger: nt ja iheller:(
linn sluta hoppa på min tinning säger: jag fick 2 st, sa till susanne att vi hade sexualkunskap & att vi var tvunga att ta med kondomer och att jag inte vågade köpa på obs HAHAH!
linn sluta hoppa på min tinning säger: så jag fick ;D
- ' P o n n e (L) säger: :-O:-O vilkne tur :(:(
linn sluta hoppa på min tinning säger: JAG VET! :D
linn sluta hoppa på min tinning säger: Jag fick en med jordgubbssmack
- ' P o n n e (L) säger: har typ 7 såna :P HAHAHHA
linn sluta hoppa på min tinning säger: & chosan
linn sluta hoppa på min tinning säger: ;D
linn sluta hoppa på min tinning säger: DÅ HAR DU JU MER ÄN MIG
- ' P o n n e (L) säger: skit i d :P
linn sluta hoppa på min tinning säger: hahahah ;D
- ' P o n n e (L) säger: ta med till skol ;D
linn sluta hoppa på min tinning säger: NÄÄÄ!!
linn sluta hoppa på min tinning säger: dom är MINA
linn sluta hoppa på min tinning säger: jag har typ, en som inte har ngt märke, en chosan, en namnam, en okeido, en magic & sedan hade jag två st näcken oxå, men dom försvann "/
- ' P o n n e (L) säger: :( kan nt ja få Ä(AA)
linn sluta hoppa på min tinning säger: DU AHDE TYP 7 ST JU
linn sluta hoppa på min tinning säger: :|
linn sluta hoppa på min tinning säger: jasg har 5st
- ' P o n n e (L) säger: ja 7 jordgubbe 1 necken 1 svart vet nt vad 1 som är vitt med vitt eller silvrig täext sen typ 3 andra tror ja :S min bror fixxar:D:P:D:D
linn sluta hoppa på min tinning säger: jaaa, kollaa, du har minst 10 st och jag har 5
- ' P o n n e (L) säger: :D
- ' P o n n e (L) säger: måste har fler fan :):D
linn sluta hoppa på min tinning säger: HAHAH men inga av mig!
- ' P o n n e (L) säger: D:
- ' P o n n e (L) säger: .P

Inga kommentarer: