torsdag 1 juli 2010

Image and video hosting by TinyPic
För det första har jag nu en såndär TV väska. Typ när man var liten och barnprogrammen som började på svt1 klockan 7 på morgon var slut och då dök det upp en rund ring som var svart och vit med en massa grå och färgglada punker runt om. Ja, en sån väska i alla fall. Sedan har jag även köpt ett par ballerinaskor och saltvattenspray. Sen har jag även fått tag på ATC musik och jag har hittat en screenshotsida. Jag höll på att avlida när jag hittade Lejonkungenbilden, då jag och Richard satt och kollade på Lejonkungen för någon vecka sedan och jag säger, för att få Richards uppmärksamhet, när apan slår Simba i huvudet "hehehehe, det liknar Emma", och Richard verkligen dör bredvid mig och vrider sig av skratt och vrålar "HAHAHAHAHHA PÅ PRICKEN LIKT EMMA!!!!". Emma var dock inte så glad. (sen är ju hela scenen i Lejonkungen överdrivet roligt också. Alltså verkligen döbra)

Inga kommentarer: