torsdag 15 april 2010

svampbob fyrkant kex

Image and video hosting by TinyPic
När jag var yngre hittade jag mig på var och varannan youtube video "bilddagbokens snyggaste", "bilddagbokens popare", "bilddagbokens emo" och en massa skit. Det tyckte jag var skoj då och jag var attentionwhore. Fast det är jag ju fortfarande. Men i vilket fall som helst så brukar små söta popare jämt och ständigt besöka mig. Jag vet inte hur dom hittar mig eller något, men dom kryper fram några gånger i veckan.
Någon som hette P0PPARE hade besökt mig och hahahahha den människan lägger enbart upp bilder på popare som hon/han tycker är söta. Jaja, jag var i alla fall dagens popare den 9 april! Tyckte det var himla skoj.

1 kommentar:

Astrid sa...

När man googlar på popare kommer det upp massa bilder på dig och länkar till din blogg haha :D