onsdag 14 april 2010

jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din

Image and video hosting by TinyPic
Ja, igår fick jag 71 grattis på facebook (ja, jag är en såndär uppmärksamhetsmänniska, så jag räknade), femtiotusen kramar, ett himla fint kollage på bilddagboken (av Kajsa) och en väldans fin text skriven av min bästa vän (Elli) på hennes blogg:
Idag fyller min bästa vän år. Min Linn blir arton. Myndig och ansvarstagande. Men det gör inget för hon blir inte vuxen, och hon har en bra mamma som kommer rädda henne när hon är dålig på det här med ansvar, och får lov att fortsätta att bada med sina badankor (oh yes i've seen them..). Linn är nog faktiskt bäst i världen på allt. Eller ja, hon vet ialla fall varför jag är trött på våren och förstår när man börjar gråta av ingen anledning. Hon förtjänar allt i världen och imorse kom jag på att jag är nog sämst eftersom att jag inte fixat en parad i skolan och banderoller med hyllningar, våra elf-videos på tv-skärmarna. För det borde det finnas.

För övrigt har jag inkasserat en mobil, närmare bestämt en Google Phone (den fick jag för några veckor sedan dock), en Carolina Gynning tavla, en hamburgartelefon, ett par neonrosa converse, en Arvikafestival biljett, en festival resa och en Canon g11.
Min kära mormor ringde och gratulerade och sa "nämen, har du inte fått dina champangeglas än?", så jag antar att jag får det med. Men resterande gåvor får jag på lördag då jag har mustaschkalas!
Sen måste det tilläggas att jag älskar min familj och alla mina vänner.

1 kommentar:

Marielle sa...

Du har en Nexus One! ^^