lördag 20 februari 2010

this is killing me softly, and spotify is not working




Sonia Rykiel skorna är befintliga nu. Dom finns i butik, på internet och i min storlek. Men dom kostar 500 kr och det är 400 kr mer än vad jag har. Men jag har inte velat ha något så här badly på ett bra tag. Jag har varit besatt av dessa skorna sen första gången jag såg dom på en affisch. Alltså i några månader. Okej, det lät inte som jättemycket, men det är det faktiskt!
Ehhhhhhe.

Och precis när jag hade skrivit det började jag storbråka med mamma och sen blev jag inskickad på mitt rum. Satt där inne i chock över att föräldrar faktiskt fortfarande gör sånt. Alltså skickar in sina barn på deras rum. Eller så är min mor gammalmodig.
Jag insåg nyss att de flesta som läser min blogg vet allt om mitt liv. Fan vad tråkigt, jag ska nog bli mer mystisk. Typ, sluta skriva tre, fyra inlägg om dagen och istället bara skriva det i veckan! Omg! Så dramatiskt av mig.

2 kommentarer:

Marielle sa...

Använd grooveshark :)

linn sa...

grooveshark? aaahhh, nu fattar jag! :D