söndag 21 februari 2010

so we all, must lend a helping hand

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jag har som i stort sätt alla andra sett den nya We Are the World, Hope for Haiti. Ehe, vad ska jag säga? Jag tycker det hela är superfint, vill dock kasta ut den där killen som sjunger i början som varit känd i typ 2 månader och Miley Cyrus. Trodde dessutom att jag skulle börja gråta när jag hörde rappen. Det förstörde ganska mycket (och Nicole i PCD? WTF?).
Dessutom har jag aldrig gillat We Are the World, jag tycker mycket bättre om Do They Know It's Christmas? Sen hatar jag att USA har tagit över hela Band Aid grejen när det faktiskt var Bob Geldof som startade den. Hallååååå. Brittland ftw.
(Men självklart tycker jag att det hela är en fin grej! Men kan musikindustrin inte komma med en ny sång? We Are the World är liksom redan stämplad, den har sitt original och vi kommer tyvärr fortsätta göras covers på den tills domedagen. Det är bajs. Och ja, jag vet att det finns covers på Do They Know It's Christmas? också. Det gillas inte heller.)

Inga kommentarer: