lördag 27 februari 2010

dont stop

Image and video hosting by TinyPic
Det är den här typ av bilder jag brukar undvika. Och det är ju så himla skoj att min pappa inte redigerar bilder heller. Det här är alltså en close up på the real me. Alltså inte redigerat. Annars är det i stort sätt alltid redigerat, förutom kanske photobooth bilder samt mobilbilder.
Nästan hela veckan har Elli ringt mig runt 12 och väckt mig. Men idag ringde Kajsa och väckte mig. Till skillnad från Elli som säger "äh sluta sov nu Linn. VAKNA!", så sa Kajsa "åh, sov du? Jag ringer om en timme!".
Och nu sprängdes intresseklubben av överbelastning.

2 kommentarer:

Kattfan sa...

HAHA åh vad gulligt!
"åh sov du? jag ringer om en timme"
TA LÄRDOM AV DEN LINN!
Nej men
DUDETTE I DO MISS YOU!
I WILL VÅLDGÄSTA YOU ON SÖNDAG I BELIVE! ^^
<3

linn sa...

hmmmmm, i will maybe *_*
HAHAH, alltså, min hund ligger ute i hallen och säger "ouf.... rouf... offff", jättekul!
JAJAJA!!! YOU DO THAT :D I WILL BE SO HAPPY :D