fredag 26 februari 2010

boys who play with fire will get their hands burned


JAG ÄR JÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEARG!
Herregud, vad händer!! Kajsa ligger bredvid mig när jag panikar och sitter mest och säger "oj.. OJ... OJ!! (oj)!".
Jag hatar människor som lägger hela sitt fucking helvetes liv i andra människors händer. Dom vill inte ha ditt liv där! DOM KASTAR IVÄG DET! FATTAR DU INTE DET.
Jag har god lust att bara säga djävulsunge. Eller något sånt fint. Jag vet inte riktigt varför.
Och, låt mig tillägga, att absolut värst är att jag faktiskt i stort sätt måste umgås med sånna här människor fem dagar i veckan då jag är stationerad på min skola. (Oj säger Kajsa).
Det är helt galet. Jag är så arg. Jag blir så förbannad. Sinnesjukt. Galet. JAG BLIR ARG!!!!!
VAD ÄR NI FÖR MÄNNISKOR?

(Kajsa: Jag låg typ och halvsov när du skakade i mig och skrek "JAG ÄR ARG!!!"
Linn: Jajo.. MEN VAD ÄR DET FÖR EN MÄNNISKA?!?!?
Kajsa: Det har jag tänkt på i sjukt länge, har aldrig fattat detta. Jävla bekräftelsehora.

Kajsa hears me
Kajsa: DANG true!
Kajsa: Du blev helt röd i ansiktet och dina näsborrar blev större och du såg allmänt ut som en galen ko. Sen börjar du slå dig själv i ansiktet och bara skriker av ilska. "JAG ÄR AAAAAAAARG!!!" Yeah, I hear you Linn...)

Fittrumpa.

Inga kommentarer: